ترنم

ترنم
majid.bagheri81@yahoo.com ما اهل ولايتيم و همه چيز مان در گرو اهلیت مان است . شهيد آويني

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 78
بازدید کل : 29686
تعداد مطالب : 31
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1

 

بسم الله الرحمن الرحيم

به دنبال اقدامات توهین آمیز زنجیره‌ای به مقدسات اسلام و جهان تشیع، توسط معاندین قسم خورده اسلام و انقلاب، آگاه شدیم که در آخرین اقدام نابخردانه، خواننده‌ای خارج‌نشین در آهنگی شیطانی اقدام به پرده دری و هتاکی به ساحت مقدس هدایت‌گر امت، امام هادی (ع) و امام حی و حاضرمان حضرت بقیه الله اعظم(عج) کرده تا سرنوشتی تاریک چون سلمان رشدی مرتد و آن کشیش آمریکایی نادان را برای خود رقم زده باشد.

از این سری اقدامات هدفمند که زیر چتر بی سایه آزادی بیان غرب صورت می‌گیرد نباید به سادگی گذشت. مگر نه اینکه سکوت و خویشتنداری مردم و مسئولین، آنان را برای ادامه راه تاریک خود جسورتر می‌کند؟

اما به راستی تا کی باید در مقابل این توهین‌ها سکوت کرد. مگر نمی‌دانیم که نظام استکبار قبل از آن که اقدامی را در جهان خارج عملی سازد، عواقب و ابعاد آن را در فضای مجازی می‌سنجد؟ بی‌شک یکی از آن اهداف مخدوش، امتحان کردن آستانه تحمل مسلمانان و سنجش هوشیاری آنان است.

متاسفانه این مسائل درحالی صورت می‌گیرد که برخی از مسئولان فرهنگی کشور به علت عدم هوشیاری دقیق و به موقع و یا به بهانه عدم اشاعه منکر در جامعه، بر روی اینگونه مسائل سر‌پوش گذاشته و اقدام به موضع‌گیری و فعالیت فرهنگی مناسب نمی‌کنند.

لذا بدین وسیله ما دانشجویان مجتمع دانشگاهي ولي عصر (عج)  ضمن ابراز انزجار خود از هرگونه توهین به مقدسات اسلام، اقدام این خواننده معلوم‌الحال را محکوم می‌کنیم و به تمامی کوردلان هتاک هشدار می‌دهیم که امت حزب‌الله هیچ‌گاه نسبت به این مسائل بی‌تفاوت نمی‌ماند و جواب حرمت‌شکنی وقیحانه آنان را خواهد داد.

هم اكنون كه در آستانه شهادت حضرت امام هادي (ع) هستيم ، شايسته است ، همگام با ملت شريف و افسران جنگ نرم ، اين فرصت مناسب را براي معرفي و آشنايي بيش از پيش اين امام مظلوم و غريبمان غنيمت شمرده و سكوت بي علت خود را شكسته تا ديگر شاهد اين مسائل ناگوار نباشيم .

دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي واحد تهران مركزي مجتمع دانشگاهي ولي عصر (عج)

 

رونوشت به:

وزارت محترم فرهنگ و ارشاد اسلامي

رياست محترم سازمان تبليغات اسلامي 

رياست محترم دانشگاه آزاد اسلامي- واحد تهران مركزي

رياست محترم مجتمع دانشگاهي ولي عصر (عج)

مسئول محترم معاونت فرهنگي دانشگاه آزاد اسلامي- واحد تهران مركزي

مسئول محترم نهاد رهبري در دانشگاه آزاد اسلامي -  واحد تهران مركزي


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ جمعه 5 خرداد 1391برچسب:, توسط مجید باقری
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :